Aprašymas
Unikalus prietaisas visoms transporto priemonėms
„TXT MULTIHUB“ yra vieninteli diagnostinis prietaisas, galintis veikti automobiliuose, motocikluose, vandens, žemės ūkio, sunkiasvorėse ir statybinėse transporto priemonėse.
Visada garantuojamas neprilygstamas našumas tam, kad procesai būtų užbaigti geriausiu būdu, maksimaliai patenkinant klientą.
Patogus naudojimas įmontuoto ekrano dėka
„TXT MULTIHUB“ turi apšviestą ekraną, kuriame rodomi trijų tipų pranešimai:
– prisijungimo būdai
– akumuliatoriaus įkrovimo įtampa transporto priemonėje, prie kurios jis prijungtas
– „DoIP Wi-Fi“, „DoIP Ethernet“ ir „Pass-Thru“ veikimo būsenos.
Be to, tai leidžia nuolat kontroliuoti įrenginio veikimą: jame atkuriama daugiau nei 40 pranešimų, kurie pateikia technikams visą informaciją, reikalingą atliekant diagnostinius procesus.
Akumuliatoriaus įtampa iš arti
„TXT MULTIHUB“ realiuoju laiku ekrane rodo akumuliatoriaus įtampą transporto priemonėje, prie kurios jis prijungtas. Tai būtina norint atlikti tam tikrus diagnostinių procesų pakeitimus.
Tvirtas, praktiškas ir patogus įrenginys
„TXT MULTIHUB“ turi sumontuotą specialų sustiprintą korpusą, su smūgiams atspariais kampais. Įrenginys atitinką IP53 standartą, kuris įrodo nepralaidumą vandens purslams ir dulkėms. Dėka MIL-STD 810G testo, įrenginys „nebijo” smūgių ir kritimų. Visos šios savybės leidžia „TXT MULTIHUB“ suteikti geriausią rezultatą bet kokioje eksploatavimo situacijoje.
„TXT MULTIHUB“ taip pat yra labai patogus ir malonus akiai dėl savo ypatingo „grubaus“ dizaino.
Neribotos prisijungimo galimybės
Įrenginyje naudojami pažangūs prisijungimo būdai; tai leidžia mechanikams dirbti su bet kokio tipo transporto priemonėmis, kurios patenka į dirbtuves.
Įrenginys susiejamas su transporto priemone per:
– „Wi-Fi“ modulį diagnostiniams veiksmams, kuriuose naudojamos standartinės CAN, CAN FD ir DoIP jungtys
– tinklo kabelį (Ethernet), skirtą „DoIP“ (ISO 13400)
– „Bluetooth“ modulį įprastiems veiksmams
– USB lizdą visų tipų jungtims, įskaitant „Pass-Thru“ (SAE J2534-1 ir SAE J2534-2).
CAN FD, skirtas didelio intensyvumo duomenims perduoti
CAN FD (angl. „Controller Area Network Flexible Data-Rate“) naudojimas leidžia perduoti didelės apimties informaciją 5 kartus greičiau. Su „TXT MULTIHUB“ valdyti šį komunikacijos standartą yra itin lengva.
Integruotas belaidis „DoIP“
„TXT MULTIHUB“ leidžia lengvai atlikti diagnostiką transporto priemonėse su „DoIP“ (angl. „Diagnostic over Internet Protocol“) technologija, net ir naudojant „Wi-Fi“. Šis standartas, sukurtas valdyti didžiulį elektronikos kiekį transporto priemonėse ir parengtų diagnostikos duomenų masę, reikalauja naudoti ryšį, pagrįstą IP protokolu.
„Pass-Thru“, tiesioginė prieiga prie gamintojų duomenų.
„TXT MULTIHUB“ yra pasirengęs veikti bet kokia konfigūracija, netgi pereinant nuo standartinės diagnostikos į „Pass-Thru“ visiškai automatiniu būdu. Jis atitinka SAE J2534-1 ir SAE J2534-2 taisykles, todėl gali prisijungti prie transporto priemonės ir suteikti tiesioginę prieigą prie techninės priežiūros ir diagnostikos duomenų, kuriuos pateikia transporto priemonės gamintojai ir kurie yra būtini atnaujinant programinę įrangą viename ar daugiau valdymo blokų.
Wi-Fi ryšio nustatymai per belaidę stotį ir „Hotspot“
„TXT MULTIHUB“ gali prisijungti prie kitų įrenginių per maršrutizatorių, tokiu būdu naudodamasis dirbtuvės Wi-Fi tinklu arba, kaip alternatyva, išmaniuoju telefonu. Ši parinktis garantuoja didesnę aprėptį ir greitesnį duomenų apsikeitimą tarp „IDC5“ programinės įrangos ir „TEXA VCI“.
Vietoje „Hotspot“ konfigūracijos galima sukurti belaidį ryšį tarp „TXT MULTIHUB” ir kito įrenginio. Tai yra labai naudinga parinktis, kai dirbtuvėse nėra „Wi-Fi“ ryšio, tačiau diagnostinėms operacijoms reikia didesnės aprėpties ir greičio; tokių funkcijų, kurių „Bluetooth“ negali garantuoti.
Linux operacinė sistema – nuolat tobulėjanti platforma
„TXT MULTIHUB“ turi „Linux“ operacinę sistemą, kuri lengvai prisitaiko prie naujų būsimų funkcijų. Dėka išmaniojo režimo, „Linux“ pagerina savo IT saugumą ir efektyvumą: įrenginys automatiškai perjungia būsenas, atsižvelgdamas į dirbtuvių dinamiką ir diagnostikos tipus bei visada pasirenka geriausią turimą ryšį, be mechaniko įsikišimo.
TECHNINIAI PARAMETRAI
Pagrindinis procesorius:
- Tipas: „iMX6 1 GHz“
- RAM: 512 Mb
- Operatyvinė atmintis: eMMC 8 Gb
Atsarginis procesorius:
- Tipas: STM32F439 168 MHz
- RAM: 2 Mb SRAM, 8 Mb SDRAM
- Operatyvinė atmintis: 2 Mb
Maitinimo jungtis: PWR: 2.1 „DC jack“
Maitinimo jungties šaltinis: 12 – 24 Vdc
(iš transporto priemonės akumuliatoriaus per OBD jungtį arba specialius laidus)
Energijos suvartojimas: 1 A @12 V max
USB jungtys:
USB: USB 2.0 host type A max 1 A out
- USB JUNGTIS: B tipo USB 2.0 įrenginys (prioritetinė jungtis)
„Bluetooth“ ryšys: Bluetooth 5.0 (BDR/EDR/LE)
„Wi-Fi“ ryšys“: WiFi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz
Palaikomi dažniai: 2400 ÷ 2483,5 MHz
Didžiausio perduodamo dažnio galia: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)
Diagnostikos jungtys:
- DIAGNOSTIKA: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
- DoIP: RJ45 (UDP/TCP 13400)
Elektros jungiklis: 2 padėčių, 13 nepriklausomų pozicijų
Programavimo jungtis: PV (SAE J2534-1)
Vartotojo platforma: Ekranas OLED (64 x 128 pixels)
Darbinė temperatūra: 0 ÷ 50 °C
Laikymo temperatūra: – 20 ÷ 60 °C
Palaikomi protokolai:
- Blink codes
- K, L (with current protection 100 mA), ISO9141-2, ISO14230
- CAN ISO11898-2 High Speed
- Second ISO11898-2 CAN channel
- Second ISO11898-2:2016 CAN FD channel
- CAN ISO 11898-3 LOW Speed
- CAN SAE J2411 Single Wire
- SAE J1850 PWM
- SAE J1850 VPW
- SAE J2534-1
- SAE J1708
- UDP/TCP ISO 13400 (DoIP)
Darbinė drėgmė: 10 ÷ 80% be kondensato
Matmenys (mm): 176,1 x 175,4 x 46,8
Svoris: 600 g
IP apsaugos lygis: IP53 * (*) Su tinkamai uždaromais apsauginiais dangteliais.
Direktyvos:
RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE
Elektromagnetinis suderinamumas:
ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17
Radijo sistemos: ETSI EN 300 328
Elektros sauga:
EN 62638-1/AC:2015
EN 62311:2008
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.